fysiotherapeut amsterdam west

Heeft u pijn in de onderrug?

Hallo, ik ben Matthijs, manueel therapeut van Groepspraktijk de Vries in Amsterdam West. Rugklachten? Wij helpen u graag! U kunt direct een afspraak maken!

• Gecontracteerd bij alle verzekeraars.
  • Aandacht voor u en uw zorg.
  • Snel een afspraak, ook `s avonds.
  • Alle therapeuten BIG- en CKR-geregistreerd.
BEL 020 – 6824166 WHATSAPP MAIL

Telefonisch bereikbaar: werkdagen van 9.00-17.00 uur. (Behandelen van 7.30-19.00 uur)

Heeft u pijn in de onderrug?

Hallo, ik ben Matthijs, manueel therapeut van Groepspraktijk de Vries in Amsterdam West. Rugklachten? Wij helpen u graag!

U kunt direct een afspraak maken!

• Contracten met alle verzekeraars.
  • Aandacht voor u en uw zorg.
  • Snel een afspraak, ook `s avonds
  • Alle therapeuten BIG- en CKR-geregistreerd.

fysiotherapeut amsterdam west

Heeft u last van uw rug en de pijn gaat niet weg?

Pijn in uw onderrug, soms ook doortrekkend naar uw bil en been. De rug voelt stijf. Bewegen gaat moeilijk, net als lang zitten en staan. Vaak zijn de klachten ongemerkt ontstaan. Veel zittend werk, te weinig bewegen, drukte en stress. De rugspieren zijn pijnlijk, de gewrichtsbanden stijf, uw rug is uit balans.

Belangrijk is dat u, ondanks de pijn en stijfheid, zo normaal mogelijk blijft bewegen: niet te lang achtereen zitten, regelmatig een stukje wandelen en tussendoor ontspannen.

Wat kunnen wij, samen met u, aan uw rugpijn doen?

Onze bewegingsdeskundigen in Amsterdam onderzoeken de rugklachten en de oorzaken. Daarna maken wij samen met u een behandelplan.

De therapie voor rugklachten in onze praktijk in Amsterdam kan bestaan uit deeptissue-massages en dryneedling om pijn en spanning te verminderen. U krijgt oefeningen op maat om weer sterk en soepel te worden en wij geven we u adviezen om herhaling van uw rugklachten te voorkomen en uw lichaam in balans te houden.

De manueel therapeut heeft extra kennis, in het bijzonder van de wervelkolom. Hij of zij zal de verstoorde bewegingen proberen te herstellen.

Na de behandelingen zijn de natuurlijke bewegingen van de rug en het hele lichaam hersteld. Door middel van medische fitness wordt uw conditie en kracht vergroot en werkt u aan een soepele en stabiele rug.

Bent u geïnteresseerd?

Wilt u meer weten over onze behandelingen of wilt u een afspraak maken? Bel, app of mail ons, wij staan u graag te woord.

Cliënten over ons

Malika

"Een heel goed praktijk"

Jaap

"Leuke Amsterdamse stijl, er wordt veel gelachen terwijl hij zeer kundig helpt!"

Marja

"Veel expertise. Toont interesse in haar patiënten"