fysiotherapeut amsterdam west
Heeft u pijn in de nek?

Hallo, ik ben Matthijs, manueel therapeut van Groepspraktijk de Vries in Amsterdam West. Nekklachten? Wij helpen u graag! U kunt direct een afspraak maken!

• Gecontracteerd bij alle zorgverzekeraars.
  • Aandacht voor u en uw zorg.
  • Snel een afspraak, ook `s avonds.
  • Alle therapeuten BIG- en CKR-geregistreerd.
BEL 020 – 6824166 WHATSAPP MAIL

Telefonisch bereikbaar: werkdagen van 9.00-17.00 uur. (Behandelen van 7.30-19.00 uur)

Heeft u pijn in de nek?

Hallo, ik ben Matthijs, manueel therapeut van Groepspraktijk de Vries in Amsterdam West, Mijn collega’s en ik helpen u graag met uw nekklachten.

Maak vandaag nog een afspraak!

• Contracten met alle verzekeraars.
  • Aandacht voor u en uw zorg.
  • Snel een afspraak, ook `s avonds
  • Alle therapeuten BIG- en CKR-geregistreerd.

fysiotherapeut amsterdam west

Hoe komt u van uw nekpijn af?

Draaien van uw nek is pijnlijk, stilhouden helpt ook niet tegen de pijn. Soms helpt warmte tijdelijk, maar u wilt blijvend van uw nekpijn af. De kans is groot dat het erin is geslopen. Een verkeerde zithouding voor de pc. Veel dezelfde bewegingen. De spieren, banden en gewrichten in uw nek zijn uit balans. Het is belangrijk dat u zo normaal mogelijk blijft bewegen. En ook vooral niet te lang in een zelfde houding blijven zitten, loop eens weg bij uw computer.

Wat kunnen wij, samen met u, aan uw nekpijn doen?

Onze bewegingsdeskundigen in Amsterdam onderzoeken de nekklachten en de oorzaken. Daarna maken wij samen met u een behandelplan.

De therapie voor nekklachten in onze praktijk in Amsterdam kan bestaan uit deeptissue-massages en dryneedling om pijn en nekspanning te verminderen. U krijgt oefeningen op maat om weer sterk en soepel te worden en wij geven we u adviezen om herhaling van uw nekklachten te voorkomen en uw lichaam in balans te houden.

De manueel therapeut heeft extra kennis, in het bijzonder van de wervelkolom. Hij of zij zal de verstoorde bewegingen proberen te herstellen.

Na de behandelingen zijn de natuurlijke bewegingen van de nek en het hele lichaam hersteld. Door middel van medische fitness wordt uw conditie en kracht vergroot en werkt u aan een soepele en stabiele nek.

Bent u geïnteresseerd?

Wilt u meer weten over onze behandelingen of wilt u een afspraak maken?
Bel, app of mail ons, wij staan u graag te woord.

Cliënten over ons

Jaap

"Leuke Amsterdamse stijl, er wordt veel gelachen terwijl hij zeer kundig helpt!"

Rachid

"Top gedaan jongen ga zo door!"

Thomas

"persoonlijke aandacht en zorg waren door mijn eigen fysiotherapeut optimaal"