Nekpijn en Hoofdpijn de Baarsjes

Hebt u last van uw nek of hoofdpijn?

Maak dan gauw een afspraak (BEL 020-6824166) met de deskundigen van Groepspraktijk de Vries.

Bij onze fysiotherapeuten of zes manueel therapeuten in Amsterdam kunt u snel (ook `s avonds) terecht voor het effectief behandelen van nekklachten.

Wat doen wij?

De therapie voor nekklachten in onze praktijk in Amsterdam kan bestaan uit deeptissuemassages, dry needling, het doen van oefeningen en bewegingsadvies om herhaling van klachten te voorkomen.

De manueel therapeut heeft extra kennis opgedaan, in het bijzonder van de wervelkolom. Hij of zij zal de gestoorde bewegingsfunctie proberen te herstellen.

Onze bewegingsdeskundigen in Amsterdam bekijken de nek- en hoofdpijnklachten en de oorzaak hiervan. Na de behandelingen zijn de natuurlijke bewegingen van het hele lichaam zo goed mogelijk hersteld. Door middel van medische fitness wordt uw belastbaarheidniveau verhoogd en verbetert uw conditie.

U kunt ons hier bereiken voor een afspraak. U kunt ook direct een contactformulier invullen of de praktijk bellen: 020-6824166

Wij hebben contracten met alle verzekeraars. Indien u aanvullend verzekerd bent, kunt u zonder verwijzing bij ons terecht en geldt er geen eigen risico