Rugpijn de Baarsjes

Hebt u pijn in uw rug?

Maak dan gauw een afspraak met de deskundigen van praktijkgroep de Vries, een moderne praktijk in Bos en Lommer. Bij onze fysiotherapeuten of zes manueel therapeuten in Amsterdam kunt u terecht voor het effectief behandelen van rugklachten.

Verantwoord bewegen

De fysiotherapeut adviseert, behandelt, begeleidt u en leert u verantwoord te bewegen. De therapie voor rugklachten in onze praktijk in Amsterdam kan bestaan uit massages, het doen van oefeningen en bewegingsadvies. De manueel therapeut heeft extra kennis opgedaan omtrent de bewegingen van het lichaam en in het bijzonder van de wervelkolom. Hij of zij zal de gestoorde bewegingsfunctie proberen te herstellen. Onze bewegingsdeskundigen in Amsterdam bekijken de rugklachten en de oorzaak hiervan. Na de behandelingen zijn de natuurlijke bewegingen van het hele lichaam zo goed mogelijk hersteld. Door middel van medische fitness wordt uw belastbaarheidniveau verhoogd en verbetert uw conditie.

Beweegprogramma’s voor rugklachten in Amsterdam

De programma’s bestaan uit voorlichting, uitleg en medische fitnesstraining en worden altijd in groepsverband gegeven. Dat geeft onderlinge steun en is bovendien gezellig. De beweegprogramma’s zijn ontwikkeld in overleg met Achmea Zorgverzekeringen. Onze therapeuten zijn speciaal opgeleid voor deze programma’s en zijn geregistreerd bij Achmea.

U kunt ons hier bereiken voor een afspraak. U kunt ook direct een contactformulier invullen of de praktijk bellen: 020-6824166