Rugpijn Bos en Lommer

Hebt u pijn in uw rug?

Maak dan gauw een afspraak (of bel 020 6824166) met de therapeuten van Groepspraktijk de Vries de Vries.

Bij onze fysiotherapeuten of zes manueel therapeuten in Amsterdam kunt u snel (ook`s avonds) terecht voor het effectief behandelen van rugpijn.

Verantwoord bewegen

De therapie voor rugklachten in onze praktijk in Amsterdam kan bestaan uit deeptissuemassages, het doen van oefeningen en bewegingsadvies om herhaling van de klachten te voorkomen.

De manueel therapeut heeft extra kennis opgedaan, in het bijzonder van de wervelkolom. Hij of zij zal de gestoorde bewegingsfunctie proberen te herstellen. Onze bewegingsdeskundigen in Amsterdam bekijken de rugklachten en de oorzaak hiervan. Na de behandelingen zijn de natuurlijke bewegingen van het hele lichaam zo goed mogelijk hersteld. Door middel van medische fitness wordt uw belastbaarheidniveau verhoogd en verbetert uw conditie.

Beweegprogramma’s voor rugklachten in Amsterdam

De programma’s bestaan uit voorlichting, uitleg en medische fitnesstraining en worden individueel of in groepsverband gegeven. De beweegprogramma’s zijn ontwikkeld in overleg met Achmea Zorgverzekeringen. Onze therapeuten zijn speciaal opgeleid voor deze programma’s en zijn geregistreerd bij Achmea.

U kunt ons hier bereiken voor een afspraak. U kunt ook direct een contactformulier invullen of de praktijk bellen: 020-6824166