Rugklachten Amsterdam West

Hebt u last van uw rug?

Maak dan direct een afspraak (of bel 020-6824166) met de therapeuten van Groepspraktijk de Vries.

Bij onze fysiotherapeuten of zes manueel therapeuten in Amsterdam kunt u snel terecht (ook 's avonds) voor het effectief behandelen van rugklachten.

Wat doen wij?

De therapie voor rugklachten in onze praktijk in Amsterdam kan bestaan uit deeptissue-massages en dry needling om pijn en spierspanning te verminderen, het doen van speciale oefeningen om soepeler en sterker te worden en bewegingsadvies om herhaling van de klachten te voorkomen.

De manueel therapeut heeft extra kennis, in het bijzonder van de wervelkolom. Hij of zij zal de gestoorde bewegingsfunctie proberen te herstellen.

Onze bewegingsdeskundigen in Amsterdam bekijken de rugklachten en de oorzaak hiervan. Na de behandelingen zijn de natuurlijke bewegingen van het hele lichaam zo goed mogelijk hersteld. Door middel van medische fitness wordt uw belastbaarheidniveau verhoogd en verbetert uw conditie.

Verantwoord bewegen met rugklachten.

De beweegprogramma’s bestaan uit voorlichting, uitleg en medische fitnesstraining en worden individueel of groepsverband gegeven. Onze therapeuten zijn speciaal opgeleid voor deze programma’s.

Wij hebben contracten met alle verzekeraars. Indien u aanvullend verzekerd bent, kunt u zonder verwijzing bij ons terecht en geldt er geen eigen risico

U kunt ons hier bereiken voor een afspraak. U kunt ook direct een contactformulier invullen of de praktijk bellen: 020-6824166