Ademtherapie Bos en Lommer

Hebt u stress en ademhalingsklachten?

Veel klachten vinden hun oorsprong in overmatige stress en een verkeerde ademhaling. Bij Groepspraktijk de Vries in Amsterdam kunt u ademtherapie volgen. Onze adem- en ontspanningstherapeuten zijn opgeleid om u een optimale behandeling te garanderen die is afgestemd op uw specifieke klacht.

Ademtherapie in Amsterdam

Bij de ademhalingstherapie van Groepspraktijk de Vries in Amsterdam leert u bewust en met aandacht ademhalen. Een juiste ademhaling ontspant het lichaam waarbij de klachten verminderen of zelfs verdwijnen. De ademtherapie bij Groepspraktijk de Vries in Amsterdam is vooral bedoeld voor mensen met:

• hyperventilatie
  • concentratieproblemen;
  • slaapstoornissen of moeite hebben met ontspannen;
  • te veel stress of een te hoog werkritme.
  • Chronische pijn

Voor de ademtherapie in Amsterdam biedt Groepspraktijk de Vries zowel individuele als groepsessies. De toegepaste methodes zijn gebaseerd op de AOT van Jan van Dixhoorn, mindfulness en Hatha Yoga.

Voor een afspraak kunt u bellen met de praktijk 020-6824166 of dit contactformulier invullen. Voor nadere informatie kunt u ook contact opnemen met:
Lucile Kerkmeer of Jeanne Theijs.

Wij hebben contracten met alle verzekeraars. Indien u aanvullend verzekerd bent, kunt u zonder verwijzing bij ons terecht en geldt er geen eigen risico