Rugklachten Bos en Lommer

Hebt u last van uw rug?

Maak dan gauw een afspraak (of bel 020 6824166)  met de therapeuten van praktijkgroep de Vries.

Bij onze fysiotherapeuten of zes manueel therapeuten in Amsterdam kunt u direct terecht (ook `s avonds) voor het effectief behandelen van rugklachten.

Verantwoord bewegen

De fysiotherapeut adviseert, behandelt, begeleidt u en leert u verantwoord te bewegen. De therapie voor rugklachten in onze praktijk in Amsterdam kan bestaan uit deeptissuemassages, oefeningen en bewegingsadvies om nieuwe klachten te voorkomen.

De manueel therapeut heeft extra kennis opgedaan omtrent de wervelkolom. Hij of zij zal de gestoorde bewegingsfunctie proberen te herstellen. Onze bewegingsdeskundigen in Amsterdam bekijken de rugklachten en de oorzaak hiervan. Na de behandelingen zijn de natuurlijke bewegingen van het hele lichaam zo goed mogelijk hersteld. Door middel van medische fitness wordt uw belastbaarheidniveau verhoogd en verbetert uw conditie.

Beweegprogramma voor rugklachten in Amsterdam

Het programma bestaat uit medische fitnesstraining en wordt individueel of in groepsverband gegeven.

Wij hebben contracten met alle verzekeraars. Indien u aanvullend verzekerd bent, kunt u zonder verwijzing bij ons terecht en geldt er geen eigen risico

U kunt ons hier bereiken voor een afspraak. U kunt ook direct een contactformulier invullen of de praktijk bellen: 020-6824166