Bos en Lommer

Fysiotherapie in Bos en Lommer

Heeft u fysiotherapie nodig? In Bos en Lommer staat de Groepspraktijk de Vries, een moderne praktijk met negen therapeuten, waarvan zes manueel therapeuten. Tijdens een fysiotherapie behandeling wordt uw klacht behandeld en krijgt u adviezen om terugval in de toekomst te voorkomen. Wij hebben onze eigen medische fitnessruimte, dus indien nodig leert u onder deskundig toezicht ook verantwoord bewegen.

Een behandeling op maat

Fysiotherapie is bedoeld voor alle mensen met pijn en functie klachten van het houding- en bewegingsapparaat. Waaronder:

• lage rugklachten;
  • nek- en schouderklachten;
  • revalidatie na een operatie (bijvoorbeeld heup of knie) of sportblessure;
  • begeleid trainen met hartklachten, overgewicht of suikerziekte;
  • Stress- en spanningsklachten;
  • Klachten na zwangerschap en bevalling (incontinentie, bekkenpijn);

Effectief behandelplan

Samen met u wordt er een behandelplan opgesteld, dat kan bestaan uit manuele therapie of massage, oefeningen en bewegingsadvies. Elke behandeling duurt ongeveer een half uur. Ook behandelen wij aan huis en in de avonduren.

Indien u een afspraak wilt maken kunt u dit contactformulier invullen of bellen met de praktijk: 020-6824166.

Wij hebben contracten met alle verzekeraars. Indien u aanvullend verzekerd bent, kunt u zonder verwijzing bij ons terecht en geldt er geen eigen risico

Waarom kiest u Groepspraktijk de Vries?
Groepspraktijk de Vries heeft goede werkcontacten met verwijzende artsen, psychologen en het revalidatiecentrum READE te Amsterdam en overeenkomsten met alle zorgverzekeraars. Hierdoor bent u verzekerd van een optimale behandeling die is afgestemd op uw specifieke klacht.