Rugpijn behandeling Dryneedling & Manuele therapeut

Rugpijn behandeling met fysiotherapie, dryneedling en manuele therapie.

Die rugpijn blijft maar?

Je lijkt wel bejaard. Alles is stijf en pijnlijk. Het is in de lage onderrug, maar ook je bil. Bewegen gaat moeizaam. Lang zitten, en trouwens langs staan ook.

Maak dan snel een afspraak (of bel 020 6824166) met de therapeuten van Groepspraktijk de Vries. Ook `s avonds behandelen mogelijk.

Je bent uit balans

De kans is groot dat het erin is geslopen. Een verkeerde zithouding. Veel dezelfde bewegingen (typen of met je muis). De spieren, banden en gewrichten in je rug zijn uit evenwicht. Jouw lage rugpijn is vooral een kwestie van balans.

(Rustig) in beweging blijven

Het is belangrijk dat je, zonder te forceren, zo normaal mogelijk blijft bewegen. Niet te lang in een zelfde houding. Regelmatig rusten. Ontspannen. Even een stukje lopen.

Een sterke, soepele, evenwichtige rug

We maken je rugspieren los bij Groepspraktijk de Vries, met dryneedling op deeptissuemassage. Wij kijken naar je hele rug. En naar je houding; je heupen en je schouders kunnen met je rugklachten te maken hebben. De manueel therapeut bekijkt of er een blokkade is.

Om rugblessures te voorkomen maak je met rekoefeningen je rugspieren lang. Afhankelijk van je klacht en je leefstijl zetten we vervolgens een bewegingsprogramma op maat voor je op.

Wil je meer weten of een afspraak maken?

Bel snel de praktijk voor een afspraak: 020 6824166. Of vul dit aanmeldformulier in.