Acupunctuur Amsterdam West

Frank Ettema, acupuncturist in Bos en Lommer

Frank Ettema is fysiotherapeut, adem- en ontspanningstherapeut en gecertificeerd acupuncturist. Vanaf 1992 is hij werkzaam in het Revalidatie Centrum Amsterdam (Reade). Hij begeleidt en behandelt topsporters tot en met ernstig gehandicapte en zieke mensen. Zijn uitdaging is om de mens zo optimaal mogelijk te begeleiden, daarbij is hij altijd op zoek naar ‘de juiste weg’ om mensen verder te helpen. Daarom doet hij onderzoek naar neuropathische pijn samen met David J. Kopsky (arts, acupuncturist en onderzoeker). Het doel is een optimale pijnbestrijding met zo min mogelijk bijwerkingen.

De volgende aandoeningen zijn voorbeelden van aandoeningen die uitstekend met acupunctuur te behandelen zijn:

• Alle soorten pijnklachten (hoofdpijn, migraine, nek- en rugpijn, etc.)
  • Klachten aan spieren, pezen, banden en gewrichten
  • Vermoeidheidsklachten
  • Stress- en spanningsklachten.
  • Cara-klachten, hooikoorts, allergieën
  • Chronische ontstekingen bijv. holteontstekingen
  • Maagdarmklachten (obstipatie, spastische dikke darm, ziekte van Crohn, colitis ulcerosa)
  • Misselijkheid in zwangerschap
  • Huidaandoeningen zoals eczeem
  • Klachten na kanker
  • Slapeloosheid

Vanaf augustus 2012 is Frank op maandag- en donderdagmiddag werkzaam bij “Groepspraktijk de Vries”  als acupuncturist.

Een behandeling duurt 45 minuten en kost €65,00 (incl. €11,28 BTW). Omdat hij geregistreerd is bij de NVA , wordt de rekening vergoed door de verzekeraar (afhankelijk van uw aanvullende verzekering).

Voor een AFSPRAAK kunt u dit contactformulier invullen of bellen met de praktijk: 020-6824166. U kunt ook Frank direct bellen op  06-22769920

Frank Ettema in China